Bestilling
Vær opmærksom på, at vi tager forbehold for trykfejl og udsolgte varer.
En bindende aftale mellem køber og Skincare er først indgået, når Skincare ved en ordrebekræftelse accepterer det.
Når du har fundet en eller flere varer på Skincare som du ønsker at købe, skal du ligge dem i indkøbskurven. Herefter vil du blive bedt om at udfylde dine personlige oplysninger og kreditkort oplysninger. Når du har accepteret handelsbetingelserne og gennemført betalingen, vil du modtage en ordrebekræftelse på den e-mailadresse, som du har oplyst til Skincare.
Du kan ændre indhold i indkøbskurven helt frem til, du bekræfter dit køb ved at trykke på knappen ”Bestil og betal”. Herefter går din ordre videre til Skincare.
Betaling:
De mulige betalingsmåder er Visa, Visa Electron, MasterCard og Maestro.
De kontooplysninger du indtaster ved køb af varer, bliver sendt direkte til PBS i krypteret form (SSL), som det kun er dig og PBS der kan læse. Der er således ingen andre, som ser eller gemmer oplysningerne om dig. Ved køb med Dankort eller kreditkort trækkes beløbet fra din konto så snart varen afgår fra Skincare. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det godkendte beløb.
Priser
Alle priser vist på Skincare er inkl. 25% moms og i danske kroner (DKK).
Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser (gælder dog ikke Færøerne og Grønland).
Alle priser er dagspriser, og bliver løbende opdateret.
Vi tager forbehold for udsolgte varer og trykfejl.
Levering
Skincare tilbyder fragtfri levering ved alle køb for 500 DKK leveret til Danmark.
Køber du for under 500 DKK hos Skincare vil du blive tillagt et transportgebyr på 49 DKK.
Skincare bestræber sig altid på, at få sendt din pakke indenfor 1-3 hverdage. I forbindelse med udsalg, jul og ferieperioder kan der påregnes længere leveringstid.
Vi sender varer med pakkepost ved GLS, så du har mulighed for at spore din pakke, hvis der skulle opstå komplikationer undervejs.
Ved modtagelse af bestilte varer, bør pakkens indhold altid kontrolleres for fejl og mangler. Skincare er ikke ansvarlig for varer, som er blevet forsinket under transporten.
Afhentning af varer
Når du bestiller varer på Skincares webshop, kan du også vælge at afhente varerne på vores klinik i Aalborg, Nordjylland. Vælger du afhentning af varer på klinikken i Aalborg, sparer du transportgebyret. Når din ordre er klar til afhentning, sender vi en besked til dig pr mail.
Adressen er
Skincare
Hasseris Bymidte 19
9000 Aalborg
Åbningstider:
Mandag til fredag kl. 9.30-18:00
Lørdag kl. 8-12:00
Fortrydelsesret
Når du handler hos Skincare har du 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og derpå returnere varen til os.
Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.
Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.
På nogle varer er der ikke fortrydelsesret, eller du kan miste din fortrydelsesret. Dette gælder ved varer i plomberet emballage.
For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen.
VIGTIGT
Skincare bytter kun varer, når hangtag eller plombering er intakt, og stadig sidder på varen. Dette sikrer også dig i, at dine varer ikke har været brugt inden du modtager dem.
Det er købers ansvar og omkostning, at returnere en vare til Skincare. Alle varer returneret til Skincare skal være forsvarligt indpakket.
Vi forventer, at du afsender varen retur til Skincare så hurtigt som muligt efter, at du har givet os besked om fortrydelse, og du skal senest returnere varen 14 dage efter, at du har fortrudt købet.
Skincare modtager ikke pakker/varer sendt pr. efterkrav, samt pakker/varer sendt uden omdeling, og som skal afhentes af Skincare på posthuset.
Skincare anbefaler, at du returnerer varerne via Post Danmark, og at varen sendes som pakkepost. På denne måde kan pakken spores i Post Danmarks system, og sikrer dig, at varerne er blevet udleveret til Skincare.
Du er dog mere end velkommen til at kigge forbi vores kontor og aflevere returneringen. Vores kontor har samme adresse som returneringsadressen.
Bytte til anden varer
Har du fortrudt dit køb, og ønsker at bytte varen enten til en anden style, størrelse eller farve, skal du stadig returnere varen som beskrevet ovenfor.
Derefter skal du lave en ny ordre via Skincares webshop. Skincare overfører købsbeløbet til den konto, som varerne i første omgang blev betalt for, når vi har modtaget returvaren. Dette sikrer dig i, at den ønskede vare ikke bliver udsolgt i mellemtiden.
VIGTIGT
Husk at vedlægge original kvittering og udfyldt returformular.
Varerne sendes til
Skincare
Hasseris Bymidte 19
9000 Aalborg
Tilbagebetaling
Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet.
Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du fx betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet.
BEMÆRK:
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi
- du reelt har taget varen i brug.
- den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den.
- du har håndtereret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.
- du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype mm.
Reklamation – hvis der er noget galt med varen
Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal kontakte os indenfor ”rimelig tid”
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.
Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til kosmetologskincare@mail.com. Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.
Varerne skal sendes til
Skincare
Hasseris Bymidte 19
9000 Aalborg
Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.
Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse.
Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace nummer.
Persondata og sikkerhed
For at kunne handle på kosmetologskincare.dk skal du som minimum oplyse:
- Navn
- Adresse
- E-mailadresse
- Telefon/mobilnummer
Personoplysninger bruges udelukkende i forbindelse med en ordre og behandles 100% fortroligt i overensstemmelse med persondataloven.
Cookies
Ved at benytte Skincare accepterer du, at vi bruger cookies. En cookie er en lille datafil, som vi lægger på din computer for at kunne holde styr på, hvad der sker under dit besøg, og for at kunne genkende computeren. En cookie er ikke et program og indeholder ikke virus.
Lovvalg og værneting
Køb af varer på Skincare er undergivet dansk ret. Enhver tvist afgøres af de ordinære danske domstole.